1. Въведение
Тази Политика обяснява как ние събираме и обработваме Вашите данни във връзка с нашите посреднически услуги по наемане на работа, подбор на персонал и свързаните с това услуги /наричани още „услуги” или „нашите услуги”/. Ако използвате или посещавате някой от нашите уебсайтове, или сте в други отношения с нас, моля запознайте се също с Общата Политика за обработване на лични данни на Меридиан БС, налична на www.meridian.bg
2. Какво са посреднически услуги по наемане на работа?
• информиране и/или консултиране на търсещите работа лица и на работодателите;
• психологическо подпомагане на търсещите работа лица;
• насочване към обучение на възрастни;
• насочване и подпомагане за започване на работа, включително в друго населено място в страната или в други държави;
3. Вашите права:
• Предоставяйки ни данни, Вие ни гарантирате, че тези данни са точни, верни и се отнасят за самите Вас, а не за друго лице.
• Имате право да оттеглите съгласието си по всяко време (когато обработването се основава на съгласие);
• да възразите срещу обработването на лични данни (когато същото се основава на легитимен интерес);
• на достъп до, коригиране или изтриване на личните ви данни;
• на ограничаване на обработването;
• на преносимост на личните ви данни (доколкото са налице законовите предпоставки за това);
4. Кой е отговорен за обработването на личните Ви данни?
Ние, “МЕРИДИАН БС“, ЕИК:208264510, седалище и адрес на управление: гр. Бургас,бул. Демокрация 30 сме Администратор по отношение на Вашите лични данни и носим отговорност за тях.
Може да се свържете с нас на горния адрес, както и на е-mail: office@meridian.bg
Определили сме Длъжностно лице по защита на личните данни. За контакт са: e-mail: office@meridian.bg
Важно е информацията, която имаме за Вас, да бъде вярна и актуална. Особено важно е да ни информирате, ако промените Вашия имейл, телефон или адрес, защото може да се окаже, че друго лице получава Вашата кореспонденция.
5. Какви лични данни събираме?
• Ваши биографични данни - включително три имена, дата на раждане (ако сте посочили такава при вашата кандидатура или в автобиография); предишна трудова дейност; автобиографии; образование и квалификации; професионални умения, референции и препоръки;
• Данни за контакт с Вас: адрес, e-mail, телефон;
• Данни за Вашето образование и професионални квалификации: вид и степен, специалност, продължителност, данни за придобити квалификации;
• Информация за владеене на език и за други умения: език, ниво, компютърни умения, други, свързани с предлаганата позиция умения.
• Данни за вашия опит: информация за извършваната от Вас дейност в миналото – идентична или сходна с предлаганата позиция;
• Данни от мотивационно писмо: понякога може да изискаме такава информация, за да преценим какво Ви мотивира за предлаганата работа;
• Други данни, относими към конкретно предлаганата позиция.
• В случай, че желаете да кандидатствате за позиция посредством Вашия Linkedln профил по обява, публикувана в Linkedln, Вие се съгласявате да обработваме информацията, която се съдържа във Вашия Linkedln профил за целите на подбора.
6. Какви данни за Вас обработваме, с каква цел и на какво основание ?
• Целта на обработката на личните данни на кандидатите е извършване на подбор на служители от Дружеството. За тази цел Дружеството събира, анализира, съхранява и обработва личните данни на кандидатите в електронен вид.
• Определя квалификациите, компетенциите, професионалния/работния опит на кандидата;
• Идентифицира и оценя личните качества, в т.ч. организиране и провеждане на интервюта;
• Оказване на съдействие да намерите подходящи работни места;
• Изпращаме автобиографията Ви до потенциални работодатели (нашите клиенти);
• Запазваме личните данни на кандидата и оценка на допустимостта за бъдещи селекции, съобразно приложимото законодателство.
7. Маркетинг комуникации.
• Нашето правно основание за обработване на Вашите лични данни, за да ви изпратим маркетингови съобщения, е вашето съгласие или законните ни интереси (а именно да развиваме дейността си, като посредник по наемане на работа), като тези съобщения могат да включват информация за наши семинари, събития, обучения и други.
• Преди да споделяме Вашите лични данни с която и да е трета страна за нейни маркетингови цели, ние ще поискаме Вашето съгласие.
• Може да заявите отказ от изпращане на маркетингови съобщения, като следвате връзките за отказ от всяко изпратено до вас съобщение за маркетинг или, ИЛИ, като ни изпратите отказа си по имейл на office@meridian.bg по всяко време.
• Ако се откажете от получаване на маркетингови съобщения, този отказ не се отнася за лични данни, които сте ни предоставили на друго правно основание /например, във връзка с наше законово задължение или на договорно основание/.
8. Как събираме Вашите лични данни?
Основно получаваме данни от самите Вас. Но е възможно да получаваме данни и от други лица, например от Работодателя, при когото сте отишли на интервю и/или Ви е наел, посредством ползване на нашите услуги. В някои случаи може да събираме информация за Вас от публични източници, както и от Ваши профили в интернет /например в LinkedIn, ако легитимният интерес, на който се позоваваме /да направим точна преценка за Вашите качества като ползвател на нашите посреднически услуги/ не е доминиран от Вашите интереси, основни права и свободи.
9. Споделяне на Вашите лични данни с други лица.
9.1Работодатели.
С цел да изпълним договора за посредничество с Вас, както и този с Работодателя, ние ще предадем Вашите данни, включително данните от Профила Ви, на Работодателя, предлагащ съответната позиция – позицията, за която конкретно кандидатствате по обява или подходяща за Вас позиция, в случай че общо търсите работа чрез нас. Преди да предадем Вашите лични данни на Работодател, който не е изрично идентифициран към момента на Вашето кандидатстване за конкретна позиция, ние ще Ви предоставим такава идентифицираща информация за него, освен ако сте ни упълномощили/възложили да предоставяме Вашите лични данни на всички Работодатели, на които преценим, например.
9.2 Други лица
Извън потенциалния Ви Работодател, може да споделяме Вашите лични данни със страните, посочени по-долу:
• В рамките на нашата група свързани компании, доколкото е приложимо – на основание нашия легитимен интерес да администрираме и отчитаме дейността си.
• Доставчици на услуги – обработващи лични данни. Това могат да бъдат хостинг компании, доставчици на IT услуги, системна администрация, куриери, мобилни оператори. С тях сключваме договори, които гарантират сигурността на Вашите данни.
• Други администратори на лични данни, които ни предоставят съответни услуги – банки, одитори, адвокати, професионални консултанти и застрахователи, организатори на събития и други – когато това е необходимо за нашия легитимен интерес да ни предоставят определена услуга.
• Публични органи, които изискват от нас деклариране на дейности по обработване, например Агенцията по заетостта и Инспекцията по труда, които имат правомощия по отношение на нашата дейност като посредник по наемане на работа.
• Трети страни, на/с които продаваме, прехвърляме или обединяваме части от нашия бизнес или нашите активи – когато и доколкото това е необходимо с оглед техния легитимен интерес да извършат анализ на нашата дейност и да сключат съответната сделка.
10. Международно предаване на данни
Личните данни се обработват обикновено в рамките на Европейския съюз или на Европейското икономическо пространство; ние не възнамеряваме да прехвърляме лични данни в други държави („трети държави”).
Предаване на лични данни към „трета Държава”.
Ако предаваме Ваши лични данни към „трета държава”, ние гарантираме, че преди такова предаване е осигурено необходимото ниво на защита на данните в съответната трета държава или при получателя в тази третата държава. Това може да се основава на решение на Европейската комисия относно адекватното ниво на защита на данните в определена трета държава като цяло. Като алтернатива, предаването на данни може да се основава на т. нар. „Стандартни договорни клаузи в ЕС”, договорени с получателя, или ако получателите са в САЩ – на базата на спазването на условията на програмата за защита на неприкосновеността на личния живот между САЩ и ЕС. Ще се радваме да Ви предоставим допълнителна информация за подходящите и уместни гаранции за поддържане на подходящо ниво на защита на данните при поискване. Информация за участниците в програмата за защита на неприкосновеността на личния живот между САЩ и ЕС можете да намерите на www.privacyshield.gov/list.
11. Сигурност на информацията
Ние сме въвели мерки за сигурност, за да предотвратим случайно изгубване, използване, промяна, разкриване или достъп до вашите лични данни без разрешение. Ние също така предоставяме достъп до Вашите лични данни само на тези служители и партньори, които имат бизнес необходимост да имат достъп до такива данни. Те ще обработват вашите лични данни само по нашите указания и те трябва да ги пазят поверително.
12. Срок за съхранение на данните
• Ще запазим Вашите лични данни само толкова дълго, колкото е необходимо, за да изпълним целите, за които сме ги събрали, включително за целите на спазване на законови, счетоводни, данъчни или отчетни изисквания.
• Сключените с търсещите работа лица посреднически договори се съхраняват за срок от 5 (пет) години в съответствие с изискванията на Наредбата за условията и реда за извършване на посредническа дейност по наемане на работа. Съхраняването на лични данни в базата данни на Дружеството се определя от срока на действие на посредническите договори.
• Когато личните данни са необходими, за да може Администраторът да предяви правни искове или да се защити срещу такива, същите ще бъдат съхранявани до уреждането на съответните искове. Администраторът си запазва правото да съхранява данни в анонимизиран вид.
• Ние се ангажираме да актуализираме Вашите данни чрез връзка с Вас, за да Ви предоставим най-добрите възможности за кариера.
• Когато сте предоставили данни за целите на подбора и кариерното консултиране въз основа на съгласие, Вие можете да оттеглите съгласието си по всяко време и ние ще ги изтрием по сигурен начин.
13. Вашето право на жалба до надзорен орган
• Ако не сте доволни от каквито и да било аспекти на това как събираме и използваме Вашите данни, имате право да подадете жалба до съответния компетентен Надзорен орган. Комисията за защита на личните данни е Надзорният орган на Република България, определена със Закона за защита на личните данни, както следва:
• Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2, GPS координати: N 42.668839 E 23.377495. Център за информация и контакти - тел. 02/91-53-518. Електронна поща: kzld@cpdp.bg. Интернет страница: www.cpdp.bg
• Ще Ви бъдем благодарни, ако първо се свържете с нас, в случай на оплакване, за да се опитаме да Ви помогнем.
14. Промяна на настоящата политика
Ние имаме право да променяме и актуализираме настоящата Политика. Ще публикуваме такива промени на нашия уебсайт: www.meridian.bg Ако тези промени са съществени, то ние ще Ви информираме допълнително за това на Вашия имейл или друг подходящ начин за контакт с Вас.
PRIVACY POLICY
1. Introduction
This Policy explains how we collect and process your data in connection with our employment brokerage, recruitment and related services /also referred to as the “Services” or “our Services”/. If you use or visit any of our websites, or are in any other relationship with us, please also familiarize yourself with Meridian BS's General Data Processing Policy, available at www.meridian.bg
2. What are employment brokerage services?
Informing and/or advising job seekers and employers;
psychological support for jobseekers;
referral to adult training;
referral and assistance to start work, including in another location in the country or in other countries;
3. Your rights:
By providing data to us, you warrant that this data is accurate, true and relates to you and not to another person.
You have the right to withdraw your consent at any time (where processing is based on consent);
object to the processing of personal data (where this is based on legitimate interest);
to access, rectify or erase your personal data;
to restrict processing;
to the portability of your personal data (to the extent that the legal prerequisites for this exist);
4. Who is responsible for processing your personal data?
We, “MERIDIAN BS”, UIC:208264510, registered office and registered address. Our registered office and registered office and registered office. Democracy 30, we are the Controller of your personal data and we are responsible for it.
You can contact us at the above address, as well as by e-mail: office@meridian.bg
We have appointed a Data Protection Officer. Contact details are: e-mail: office@meridian.bg
It is important that the information we hold about you is correct and up to date. It is particularly important that you inform us if you change your email, telephone or address as it may be that another person is receiving your correspondence.
5. What personal data do we collect?
Your biographical details - including three names, date of birth (if you have provided this on your application or CV); previous employment; CVs; education and qualifications; professional skills, references and references;
Contact details: address, e-mail, telephone;
Details of your education and professional qualifications: type and degree, major, duration, details of qualifications obtained;
Information on language and other skills: language, level, computer skills, other skills relevant to the position offered.
Details of your experience: information on the work you have done in the past - identical or similar to the position offered;
Cover letter details: sometimes we may ask for this information to assess what motivates you for the proposed job;
Other details relevant to the specific position offered.
In the event that you wish to apply for a position through your Linkedln profile under an advertisement posted on Linkedln, you consent to us processing the information contained in your Linkedln profile for recruitment purposes.
6. What data do we process about you, for what purpose and on what grounds ?
The purpose of the processing of candidates' personal data is to carry out the recruitment of employees by the Company. For this purpose, the Company collects, analyses, stores and processes candidates' personal data electronically.
It determines the qualifications, competencies, professional/work experience of the candidate;
Identifies and assesses personal qualities, including arranging and conducting interviews;
Provide assistance to find suitable job openings;
Send your CV to potential employers (our clients);
Retain candidate's personal data and assess eligibility for future selections in accordance with applicable law.
7. Marketing communications.
Our lawful basis for processing your personal data to send you marketing communications is your consent or our legitimate interests (namely to develop our business as a recruitment intermediary), and these communications may include information about our seminars, events, training, etc.
Before we share your personal data with any third party for its marketing purposes, we will ask for your consent.
You may opt-out of receiving marketing communications by following the opt-out links in any marketing communication sent to you or, OR, by emailing us your opt-out at office@meridian.bg at any time.
If you opt-out of receiving marketing communications, this opt-out does not apply to personal data that you have provided to us on any other legal basis /for example, in connection with a legal obligation on our part or on a contractual basis/.
8. How do we collect your personal data?
Primarily, we receive data from you. However, we may also receive data from others, for example from the Employer you have interviewed with and/or employed you through the use of our services. In some cases, we may collect information about you from public sources as well as from your profiles on the internet / for example on LinkedIn, if the legitimate interest we rely on / to make an accurate assessment of your qualities as a user of our mediation services / is not dominated by your interests, fundamental rights and freedoms.
9. Sharing your personal data with others.
9.1Employers.
In order to fulfil our mediation agreement with you and that with the Employer, we will pass your data, including your Profile Data, to the Employer offering the relevant position - the position for which you specifically applied under an advertisement or a suitable position for you, in the event that you are generally seeking employment through us. Before we transmit your Personal Data to an Employer who is not specifically identified at the time of your application for a particular position, we will provide you with such identifying information about that Employer, unless you have authorized/commissioned us to provide your Personal Data to any Employers to whom we determine, for example.
9.2 Other parties
Outside of your potential Employer, we may share your personal data with the parties listed below:
- Within our group of affiliated companies, as applicable - on the basis of our legitimate interest to administer and report our activities.
- Service providers - processing personal data. These may be hosting companies, IT service providers, system administration, couriers, mobile operators. We enter into contracts with them to ensure the security of your data.
Other data controllers who provide relevant services to us - banks, auditors, lawyers, professional advisers and insurers, event organisers and others - where it is necessary for our legitimate interest to provide a particular service.
Public authorities that require us to declare processing activities, for example the Employment Agency and the Labour Inspectorate, which have powers in relation to our activities as a recruitment intermediary.
Third parties to/with whom we sell, transfer or merge parts of our business or our assets - where and to the extent necessary in view of their legitimate interest to analyse our business and enter into the relevant transaction.
10. International data transfers
Personal data is generally processed within the European Union or the European Economic Area; we do not intend to transfer personal data to other countries (“third countries”).
Transfer of Personal Data to a “Third Country”.
If we transfer your personal data to a “third country”, we will ensure that the necessary level of data protection is in place in that third country or with the recipient in that third country prior to such transfer. This may be based on a decision of the European Commission on the adequate level of data protection in a particular third country in general. Alternatively, the transfer may be based on so-called ‘EU Standard Contractual Clauses’ agreed with the recipient or, if the recipients are in the US, on compliance with the terms of the US-EU Privacy Shield programme. We will be happy to provide you with further information on appropriate and relevant safeguards to maintain an adequate level of data protection upon request. Information about participants in the U.S.-EU Privacy Shield Program is available at www.privacyshield.gov/list.
11. Information Security
We have security measures in place to prevent the accidental loss, use, alteration, disclosure of or access to your personal data without permission. We also provide access to your personal data only to those employees and partners who have a business need to have access to such data. They will only process your personal data on our instructions and they must keep it confidential.
12. Data retention period
We will retain your personal data only for as long as necessary to fulfil the purposes for which we collected it, including for the purposes of complying with legal, accounting, tax or reporting requirements.
Intermediary contracts entered into with job seekers will be kept for a period of 5 (five) years in accordance with the requirements of the Regulation on the Conditions and Procedure for Employment Intermediary Activities. The storage of personal data in the Company's database is determined by the duration of the mediation contracts.
Where personal data is necessary for the Administrator to be able to bring legal claims or defend against such claims, it will be stored until the relevant claims are settled. The Controller reserves the right to store data in an anonymised form.
We are committed to updating your data by contacting you to provide you with the best career opportunities.
Where you have provided data for recruitment and career counselling purposes on the basis of consent, you may withdraw your consent at any time and we will delete it securely.
13. Your right to complain to a supervisory authority
If you are dissatisfied with any aspect of how we collect and use your data, you have the right to lodge a complaint with the relevant competent Supervisory Authority. The Data Protection Commission is the Supervisory Authority of the Republic of Bulgaria designated by the Data Protection Act as follows:
Address. "Prof. N 42.668839 E 23.377495. Information and Contact Centre - tel. 02/91-53-518. E-mail: kzld@cpdp.bg. Website: www.cpdp.bg
We would be grateful if you would contact us first, in case of a complaint, so we can try to help you.
14. Changes to this Policy
We have the right to change and update this Policy. We will post such changes on our website: www.meridian.bg If such changes are material, we will further inform you of such changes by email or other appropriate means of contacting you.